lørdag den 17. januar 2015

Nyt perspektiv og lidt om selvudviklings-øvelser

Når jeg virkelig ser sort på livet og lader mig drukne i bekymringer og udfordringer - så læser jeg Anja Dalby's blog. Her får jeg nemlig nyt perspektiv på min situation gennem de anskuelser, værktøjer og øvelser, som hun deler gennem bloggen. For mig hjælper det ofte, at få en tur op i helikopteren for se på udfordringerne, følelserne og bekymringerne som en gave. En gave til at lære mere om mig selv og livet. F.eks. formår Anja Dalby, at fortælle hvorfor tvivl er din ven og hvorfor store sten på vejen ikke nødvendigvis er det værste på vores livsrejse. Eller hvordan vi med vores vejrtrækning kan arbejde med at give slip og tage imod Hvis du sidder i trælse tanker eller har brug for et venligt, men bestemt puf i en anden retning, så prøv at læse med hos Anja Dalby og brug de konkrete øvelser til at få nyt perspektiv og arbejde videre med din egen selvudvikling. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar