fredag den 1. november 2013

Nyt initiativ

Den "gamle" mig ville ikke synes at dette initiativ var noget særligt. Dengang var jeg nemlig vant til at være den, der gerne tog nye initiativ og igangsatte alverdens aktiviteter og ideer. Det var ikke noget problem at finde på nye ideer eller engagerer mig alt muligt mærkeligt, men nu hvor jeg er ramt med stress og udmatningssyndrom kræver nye initiativer ufatteligt meget af mig. Ting, gøremål og sager bliver primært i tanken og på to do listen - og er sjældent noget, som rent faktisk bliver til et nyt initiativ. Men lige netop i dag vil jeg gerne rose mig selv for, at jeg endelige har søsat noget nyt - nemlig denne blog, som skal danne rammerne for mine og en andens personlige erfaringer med livet som stressramt. Jeg er glad for at jeg fik spurgt hende om hun ville være med. For ellers ville jeg aldrig have fået gjort noget ved det. Nu er vi igang. Velkommen til bloggen for udbrændte ildsjæle. Ord og tanker. Tips og tricks. Erfaringer på godt og ondt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar