lørdag den 4. januar 2014

Afslapning med ”YantraMattan”


Min psykolog tipsede mig om denne, specielle måtte, der skulle få muskler og krop til at slappe af. Hun sagde, at hun selv anvender en 20-30 min hver aften inden hun går i seng – for at få kroppen, hjernen og musklerne ned i gear. Først tænkte jeg selv, at det da var lidt fjollet at udsætte sig selv for ”smerte”, men siden er jeg blevet ret glad for min YantraMatta. Jeg startede med at låne en til test fra min kollega. Bare for at se, om det var noget værd. Og det er den altså…. Den er super til at få kroppen ned i gear eller få spændte muskler til at slappe af. Jeg synes, at den er bedst når det er på bar hud, men hvis du synes det gør for ondt, så kan du have en tynd t-shirt på dig. Læg min. 20 min for at det virker. Først skal kroppen nemlig lige vænne sig til pikkerne, men senere gør det slet ikke ondt eller er ubehageligt. Du kan nærmest mærke hvordan energien og varmen breder sig ud i kroppen – og hvordan kroppen giver slip så musklerne slapper af….  

Du kan købe den i forskellige størrelser her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar